راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

راهنمای کدهای ایرانسل و همراه اول و ترفندها

راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

راهنمای کدهای ایرانسل و همراه اول و ترفندها

راهنمای کامل کدهای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اینترنت رایگان

  • ۰
  • ۰

یک گیگ اینترنت رایگان ماهانه همراه اول

حتما با اپلیکیشن همراه من آشنا هستید. همراه اول هم همانند ایرانسل اپلیکیشنی به نام همراه من برای راحتی مشترکان اش در امر خرید شارژ، پرداخت قبوض و خرید بسته های اینترنت ارائه کرده است که امکانات بیشتری دارد.

اینترنت رایگان اپلیکیشن همراه من

همراه اول برای سوق دادن مشترکان خود به استفاده از اپلیکیشن همراه من هدیه ای برای مشترکانی که از این اپلیکیشن برای اولین بار استفاده می کنند در نظر گرفته است. این هدیه شامل یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول به صورت ماهانه است.

یعنی هر مشترک همراه اولی که برای اولین بار اپلیکیشن همراه من را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کند می تواند از یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول بهرمند شود.

برای دریافت یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من کافی است از این لینک برای دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من اقدام کنید.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • حمید کاووسی

اینترنت رایگان همراه اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی