راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

راهنمای کدهای ایرانسل و همراه اول و ترفندها

راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

راهنمای کدهای ایرانسل و همراه اول و ترفندها

راهنمای کامل کدهای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اینترنت رایگان

  • ۰
  • ۰

📣 تغییر در زمان کسر مالیات ارزش افزوده

ویژه مشترکین اعتباری همراه اول

 

📌از تاریخ چهارشنبه ۹۷/۰۱/۲۲ روال کسر شدن ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده برای خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری تغییر کرده و به جای اینکه در زمان خرید شارژ، مالیات ارزش افزوده کسر بشه، هر زمان که مصرف و استفاده از شارژ رخ بده مالیات ارزش افزوده کسر میشه.

 

📌به عنوان مثال، تا قبل از این تاریخ، مشترکین اعتباری همراه اول در هنگام خرید شارژ ۱۰،۰۰۰ تومانی، با کسر شدن ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ ۹،۱۷۴ تومان به اعتبارشون اضافه می‌شد.

اما از تاریخ ۹۷/۰۱/۲۲ به بعد، با خرید شارژ ۱۰،۰۰۰ تومانی، همون مبلغ ۱۰،۰۰۰ تومان رو در اعتبار و موجودی شارژ خودشون دریافت می‌کنن اما در هنگام مصرف شارژ برای مکالمه، پیامک، اینترنت و غیره، ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده از اعتبارشون کسر می‌شه.

 

📌مثلا هزینه ۱ دقیقه مکالمه داخل شبکه مشترکین اعتباری همراه اول به جای ۶۷ تومان، با کسر مالیات ارزش افزوده و با مبلغ ۷۳.۰۳ تومان (%۱۰۹ * ۶۷) محاسبه میشه.

 

📌بنابراین تغییری در هزینه‌های مشترکین اعتباری ایجاد نمی‌شه و صرفا زمان کسر مالیات بر ارزش افزوده تغییر کرده و از «زمان خرید شارژ» به «زمان استفاده و مصرف شارژ» منتقل شده.

 

کانال همراه اول🔻

http://t.me/joinchat/AAAAAD4Kzpsbsq0iwLAlhw

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • حمید کاووسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی